Keukenbrand snel geblust in Reuver

112 Nieuws Reuver

De brandweer is woensdagavond uitgerukt vanwege een brand in een woning aan den Roover in Reuver. De brandweer was snel ter plaatse en had de brand onder controle en geblust.De brand zou zijn ontstaan door kortsluiting in de oven. De brand bleef beperkt tot de oven doordat de brandweer snel ter plaatsen was. De keuken heeft na de brand wel enige roetschade opgelopen.

Op Facebook heeft de bewoonster het volgende laten weten “Kortsluiting aan de achterkant van de inbouwoven. Door het gaatje in de achterwand waar de grillstok in hoort zag ik de vlammen. Water gooien door dat gat. Kinderen naar de buren gestuurd. Met tuinslang geblust, oven gedemonteerd en eruit gegooid, ondertussen ramen openzetten, 112 bellen…. 1000 dingen tegelijk, maar het is best goed gegaan, had veel erger kunnen zijn. Al trillend was ik toch redelijk cool en de buurman heeft me super geholpen. De brandweer was heel snel hier, dat was fijn, maar eigenlijk schaamde ik me kapot dat er zo’n hele troep mensen moest uitrukken. Maar ze zijn niet voor niets gekomen. Ik had ze allemaal willen zoenen.

[embedplusvideo height=”309″ width=”500″ standard=”http://www.youtube.com/v/fMWlOTACC8I?fs=1″ vars=”ytid=fMWlOTACC8I&width=500&height=309&start=&stop=&rs=w&hd=0&react=1&chapters=&notes=” id=”ep7973″ /]

 

Foto: David Dunnaway
Tummers advertentie