Gasfles verwisselen: drie gewonden

112 Regio Roermond

Zaterdagochtend zijn er drie mensen gewond geraakt nadat er een steekvlam ontstond tijdens het verwisselen van een gasfles. Dat gebeurde op het terrein van het Solar Festival in Roermond. De drie hebben brandwonden opgelopen aan de benen.

Door snel en cordaat optreden van de Solar brandweer en EHBO, was het brandje snel geblust en zijn de slachtoffers -in samenwerking met de Roermondse Reddingsbrigade afdeling varend redden- overgebracht naar het gebouw van de reddingsbrigade, waar vervolgens de slachtoffers zijn geholpen. Twee slachtoffers zijn ter plaatse behandeld aan hun verwondingen, en 1 slachtoffer is afgevoerd naar het ziekenhuis in Roermond. De gealarmeerde brandweer van Roermond hoefde niet in actie te komen.

Vrijdag raakte nog iemand gewond nadat een gasfles vlam vatte op de camping van het festival.

Tummers advertentie