Asbest besmetting na brand in loods

112 Regio Venlo

Twee woningen en een bedrijf zijn maandagmiddag besmet met asbest nadat er brand was uitgebroken in een naastgelegen loods. De loods brandde helemaal uit, de eigenaresse die de brand meldde kreeg rook binnen en is ter plekke behandeld. Het vuur in de opslagloods aan de Ubroekweg ontstond even voor half drie door nog onbekende oorzaak. De hal met onder meer een caravan, motoren en fietsen is compleet verloren gegaan.

Een gespecialiseerd bedrijf is volgens de brandweer onderweg om verder onderzoek te doen naar de verspreiding van het asbest. De politie heeft de omringende straten afgezet.

Tummers advertentie