Brand in appartement Bosdael

112 Nieuws Reuver

Maandagavond is in een appartement bij Bosdael brand uitgebroken. In een van de appartementen van het gebouw Atrium had een bewoonster iets klaar gemaakt in een magnetron dat begon te roken. De gealarmeerde brandweer en BHV’ers van de Zorggroep ontruimde het gebouw. De brandweer heeft vervolgens het gebouw volledig geventileerd. Een bewoonster is naar het ziekenhuis gebracht.

Er was verder geen sprake van een werkelijke brand, alleen veel rook ontwikkeling. Na korte tijd konden de geƫvacueerde bewoners weer in het gebouw.





Foto’s: David Dunnaway

Tummers advertentie