Brand in woning door elektrische deken

112 Regio Venlo

In Belfeld is dinsdagmiddag brand uitgebroken in een woning aan de Industriestraat, de vermoedelijke oorzaak is een elektrische deken dat vlam had gevat. Op het moment dat de brand uitbrak was niemand in de woning aanwezig, op straat zagen mensen rook uit de woning komen en alarmeerde de hulpdiensten. De brandweer moest daarvoor de voordeur open zagen om toegang te krijgen tot de woning, na een klein half uur was de brand onder controle en geblust. In de woning was ook nog een hond, die bleef ongedeerd. Door de brand is er wel forse schade aan de woning, met name de boven verdieping en begaande grond hebben roet en waterschade.




Foto’s: David Dunnaway

Tummers advertentie