Appartement tijdelijk onbewoonbaar na keukenbrand

112 Nieuws Reuver

Reuver – In de nacht van zondag op maandag is er in een appartement aan de Jan Steenstraat in Reuver brand uitgebroken in de keuken. Op het moment dat de brand uitbrak was er 1 vrouw en een kat aanwezig, en vulde het appartement meteen vol met rook. Ook kwam er rook binnen in het appartement er boven, de bewoner heeft tijdelijk zijn onderkomen verlaten.

De brandweer wist de brand snel meester te zijn, de woning er boven kon algauw weer bewoond worden. De kat is niet aangetroffen door de brandweer, mogelijk dat die via een luikje gevlucht is. De vrouw is opgevangen door ambulance personeel omdat zij mogelijk veel rook heeft ingeademd. De oorzaak van de brand is niet bekend, dat wordt onderzocht.

Foto: David Dunnaway

Tummers advertentie